Rendelések:

Női hormon diéta

Tartalom

    Írta: K G Majd kicsattansz az örömtől, néha viszont rád ragad a búskomorság? Ha a súlyod is ugyanolyan sebességgel változik, mint a kedved, mindenképpen fogyaszd többször ezt az öt kulcsfontosságú élelmiszert! A hormonok az egész életünkre hatással vannak: képesek pattanásokat és emlőfeszülés okozni, ahogyan a súlygyarapodást, a fogyást és a ragyogó bőrt női hormon diéta nekik köszönhetjük.

    Ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozd ki magadból, próbálj meg figyelni az étkezésedre és fogyassz minél többször ezekből a hormonoptimalizáló élelmiszerekből. Szója Izoflavonoidjai az első számú női nemi női hormon diéta, az ösztrogén hez hasonlóan hasznosulnak a szervezetben — ezt azt jelenti, hogy a szója segíthet a menstruációs ciklusnormalizálásban, valamint a fájdalmas menstruációs hasfájások és a vaginaszárazság enyhítésében.

    női hormon diéta

    Brokkoli Már korábban is beszámoltunk a brokkoli jótékony hatásairól, azonban nemrég az is kiderül, hogy a benne lévő nagy mennyiségű glükozinolátok stabilizálják a hormonjaink megfelelő szintjét, ennek köszönhetően pedig csökkentik a rák női hormon diéta a tüdő-és a vastagbélrák kialakulását.

    Wellness-tipp: Nem szereted a brokkolit? A kelbimbó, a káposzta és a fehérrépa is igen gazdag glükozinolátban!

    női hormon diéta

    Csicseriborsó A magas B6-vitamint tartalmazó élelmiszerek — úgy, mint a csicseriborsó — kulcsfontosságú szerepet töltenek be a női hormonháztartásban, segítségükkel ugyanis izmaink, női hormon diéta és hormonjaink is optimálisabban fognak működni. Meggy Bár néhány hónapot még várni kell a meggy szezonra, a nyáron érdemes lesz bespájzolni belőle, hiszen a nyugodt alvást elősegítő melatonin is jócskán megtalálható benne — a legújabb kutatások szerint pedig ez a vegyület javítja az alvás minőségét és mennyiségét!

    női hormon diéta

    Csirkemell A magas fehérjetartalmú élelmiszerek növelik a leptin hormon termelődését — ez azért jó, mert több ideig leszünk jóllakottak, később leszünk éhesek, és kevesebbszer fogjuk megkívánni a cukrászda leghabosabb krémesét!

    Wellness-tipp: A női hormon diéta leptintartalmú élelmiszerek közé tartoznak a halfélék, a hüvelyesek és a tejtermékek is! Kapcsolódó cikkek.

    Ösztrogén[ szerkesztés ] Az ösztrogén, vagy magyarosabb nevén a tüszőhormonszteroid vegyületek kombinációja.