9 jel, hogy hormonális probléma miatt nem tudsz fogyni - Blikk Rúzs

Fogyást gátló tényezők

A legtöbb nő állandó harcot folytat a kilókkal.

fogyást gátló tényezők

Kipróbálhatjuk a legdivatosabb és a legtöbbet ígérő fogyókúrás módszereket, mégis sokan egyszerűen képtelen tartós eredményt elérni. Vajon mi lehet az oka?

fogyást gátló tényezők

Kevés víz Tudd, ha kevés folyadékot fogyasztasz, az bizony meglátszik a súlyodon is. Egyrészt azért, mert az emésztés normál működéséhez elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű víz, hogy az anyagcseréd gyors ütemben működjön.

Fogyást gátló tényezők pedig minél többet iszol, általában annál kevesebbet eszel, ugyanis ezáltal eltelítődik a gyomrod és hosszú időn keresztül teltségérzeted lesz, valamint mivel beindul a szervezeted méregtelenítése, szabad utat engedsz ezáltal a kilók lepergésének.

Az Ön böngészője nem támogatja a javascriptet kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!

Drasztikus fogyókúra Sokan azt hiszik, minél drasztikusabb egy fogyókúra, annál eredményesebb. Pedig ez hosszútávon egyáltalán nincs így, mivel így csupán jojódiétába hajszolod magad, ráadásul ha nem eszel rendszeresen, akkor át fogsz állni raktározó üzemmódra, mert a tested vészként fogja értelmezni a tápanyagmegvonást.

Rendszertelen életmód Igaz, a mai, rohanó világban nehéz rendszert vinni az életünkbe. Ez adódik az elhúzódó munkaidőből, a több feladatból, viszont ezáltal az étkezéseinket sokszor nem tudjuk egy adott időpontra rögzíteni, így nem csoda, hogy szervezetünk egyensúlya felborul.

Amikor valaki azzal jön, fogyást gátló tényezők nem tud lefogyni, makacs zsírok rakódtak le a testén és ezektől nem tud megszabadulni, akkor egyszerűen az anyagcsere folyamatok lassultak le. Ez olyan, mintha a test egy számítógép lenne, túl sok program fut rajta egyszerre, a gép nem bírja és egyre lassabbá válik. Ha bezárjuk a futó programokat különösen azokat, amik nem szükségesek a munkáhozazt fogjuk tapasztalni, hogy a rendszer újra gyors lesz és megfelelő tempóban fog működni. Mik is ezek a gátló tényezők? Energia hiány — ilyenkor a test arra fordítja a kevéske energiáját, hogy úgy ahogy működjön 2.

Bármilyen nehéz, próbáld mindig ugyanakkorra időzíteni a főétkezéseket, mivel akkor sokkal hatékonyabban fog működni az anyagcseréd. Fontos, hogy a vacsorád ne legyen később, mint hat óra, mivel utána minden élettani folyamatod lelassul, így az emésztésed fogyást gátló tényezők.

Nem jó sport Nagyon dicséretes, ha valaki diéta hormonzavarra tud szakítani a sportolásra, viszont ha van rajtad némi súlyfelesleg, akkor nem mindegy, milyen mozgásformát is 2 hét alatt fogyni. Természetesen a zsírtól minden esetben megszabadulsz, viszont ha erősítő, izomépítő sportot választasz, akkor fogyást gátló tényezők nem sok minden fog változni.

fogyást gátló tényezők

Éppen ezért, ha karcsúsodni vágysz, akkor végezz kardio-gyakorlatokat, amelyekkel inkább zsírt égetsz. Kevés alvás Tudtad, hogy a kevés alvás hatással van a testsúlyodra is? Pedig ez valóban így van, ugyanis az elégtelen alvás hatással van hormonháztartásunkra, ami köztudottan kapcsolatban van a túlsúllyal. Ugyanis a szendergés hiánya megnöveli a leptin és a grelin szintünket, ami az elhízásért is felelős, mert hatására nagyobb zsírmennyiség rakódik le.

Miért nem mozdul a mérleg nyelve? A sikertelen fogyás hormonproblémát is jelezhet

Betegségek Sokan hosszú évekig fogyókúráznak sikertelenül. Fogyást gátló tényezők Te is közéjük tartozol, nem árt kivizsgáltatni magad, mert sokszor valamilyen betegségre utal a túlsúly.

fogyást gátló tényezők

Legtöbbször a pajzsmirigy alulműködése húzódik meg a háttérben, és a beteg emiatt képtelen lefogyni. Gyógyszerekkel valamelyest normalizálható a súly, de sajnos a legtöbb esetben lényeges súlycsökkenés nem érhető el ennél a kórnál.

fogyást gátló tényezők

Hit hiánya Bizonyára hallottad már, hogy a gondolatoknak teremtő erejük van. Miért is lenne ez másként a fogyókúránál?

Ezek is érdekelhetnek

Amennyiben hiszel abban, hogy le tudod adni a felesleges kilókat, akkor nagy valószínűséggel sikerülni is fog, viszont ha negatívan állsz hozzá, úgy, hogy sosem leszel karcsúbb, akkor az úgy is lesz!

Környezet A környezet sokszor igen nagy gátló tényező tud lenni a fogyókúrában. Ha a körülötted élők folyton nehéz, zsíros ételeket és rengeted édességet esznek, akkor nehéz megállni, hogy ne falatozgass te is belőlük. Szólj a családodnak, hogy nagyban tudnának téged segíteni azzal, ha ők fogyást gátló tényezők egészségesebben táplálkoznának, sőt, be is csatlakozhatnának fogyást gátló tényezők diétádba.

fogyást gátló tényezők

Így tudnátok ösztönözni egymást! Tudd, semelyik fogyókúra nem használ, ha nem teremted meg magadban és környezetedben a szükséges feltételeket. A megfelelő életmód és diéta mellett a legfontosabb a hit, hogy valóban képes vagy arra, amit eltervezel.