Fogyókúra Szabadság

Flexitarian diéta

Bodon Judit dietetikus Az utóbbi években előtérbe került a vegetáriánus és a vegán étrend, de mit tehetnek azok, akik nem szeretnének örökre lemondani a húsfogyasztásról?

flexitarian diéta 4 nap alatt fogyni

Ahogy azt már mi is többször megírtuk a Nosalty Flexitarian diéta rovatának hasábjain, az idei év, illetve talán a jövő legjobb étrendje a növényi alapú étrend. A vegetáriánus és a vegán étrendek előretörésének fő oka a bolygónk fenntarthatóságának kérdése.

Sokak szerint ezek, a részben vagy egészben növény alapuló étrendek nagy mértékben hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a Föld ökológiai szisztémája újra egyensúlyba kerülhessen.

Sokan vannak flexitarian diéta, akik a fentiek figyelembe vétele mellett nem szeretnének mégsem örökre lemondani az állati eredetű alapanyagok fogyasztásáról, de nyitottak a zöldségek, gyümölcsök, gabonafélék arányának növelésére étrendjükben.

flexitarian diéta regenor rendelés ökonet

Ezt az elképzelést hivatott megvalósítani flexitarian diéta ún. Ebben az étrendben nagyon hangsúlyos szerepet kapnak a növényi alapanyagok, de a hús- hal- tejtermék- tojásfogyasztást rugalmasan beilleszthetőnek ítélik a mindennapokba.

Flexitarian Diet: Why So Popular With Millennials?

Mik a flexitáriánus étrend fő jellemzői? A flexitáriánus étrend előtérbe helyezi a természetes eredetű növényi fehérjeforrásokat, de lehetőséget ad az állati eredetű alapanyagok mértékletes fogyasztására is.

flexitarian diéta quiche fogyókúrás

Egy jól összeállított, kiegyensúlyozott flexitáriánus étrend hozzájárulhat a testsúly optimalizálásához, valamint egyes krónikus betegségek, mint flexitarian diéta. Emellett segíti a bolygó ökoszisztémájának egyensúlyát. Ez az étrend - ahogy a nevéből is kiderül - nem szigorú szabályokon alapul, sokkal inkább egy életmódnak tekinthető, mint pusztán egy diétának.

flexitarian diéta fogyás elősegítése

Elsősorban nem arra ad iránymutatást, hogy miket flexitarian diéta az étrendünkben, hanem arra, hogy miből fogyasszunk többet. Alapelvei: elsősorban zöldségeket, gyümölcsöket, fogyokura feherjevel és teljes értékű gabonákat fogyasszunk, fehérjebevitel terén helyezzük át a hangsúlyt az állati eredetű fehérjékről a növényi eredetűekre, legyünk rugalmasak - alkalmanként fogyaszthatunk húst és egyéb állati eredetű termékeket, kerüljük a feldolgozott élelmiszereket, korlátozzuk a hozzáadottcukor-bevitelünket!

flexitarian diéta fogyi sali