ököl = 1 pohár (2.5 dl)

Diéta táblázat

Tartalom

    Ha szeretnél egészséges testsúlyt elérni, annak az egyik diéta táblázat módja, hogy ha kiegyensúlyozottan, mértékletesen táplálkozol, és ennek részeként diéta táblázat ételcsoportból válogatsz. Nemcsak arra érdemes azonban odafigyelni, hogy a szénhidrátok, fehérjék és zsírok egyensúlyban legyenek, de arra is, hogy diéta táblázat vitaminokat, rostokat megfelelő forrásból fedezd.

    diéta táblázat

    Ezt pedig úgy érheted el a legegyszerűbb módon, ha mindenféle, különböző színű zöldséget és gyümölcsöt eszel. A szivárványdiéta Noha divatos diétaként emlegetni, mégsem feltétlenül tartozik a klasszikus értelemben vett a fogyókúrák közé ez az étrend, ugyanis egészen egyszerűen mindenféle táplálékot ehetsz, ám a hét folyamán minden egyes megadott diéta táblázat elegendő mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt kell bevinned.

    diéta táblázat

    Mivel ezek az ételek általában alacsonyabb kalóriatartalmúak, mint azok, amiket korábban ettél helyettük, csökkenni fog a napi átlagbeviteled, ezzel pedig valószínűleg a testsúlyod is. Bevitelük kontrollálásához nyomtasd ki a fenti táblázatot vagy az innen letölthető angol, nagyméretű változatotés töltsd ki a hét folyamán.

    diéta táblázat

    Egy adag elfogyasztásának számít, ha legalább grammot beviszel az adott színből, ami egy kisebb almának vagy banánnak felel meg. Naponta vigyél be legalább öt adag diéta táblázat, gyümölcsöt, és szerepeljen minimum háromféle szín a tányérodon. A hét végére minden színnek legalább kétszer sorra kell kerülnie.

    diéta táblázat