Fogyás combról, hogyan csináljam? - Diet Maker

Combról fogyni, Fogyás combról? Nem lehetetlen feladat! – Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!

Tartalom

    combról fogyni

    Ezekkel a gyakorlatokkal könnyen faraghatsz a combod körfogatából, ráadásul az edzéstempódtól függően rengeteg kalóriát is elégethetsz velük. Ha combról fogyni gyakorlatot combról fogyni percig végzel, és közben ugyanennyi szünetet tartasz, heti négy alkalommal negyed óra edzéssel már két hét alatt is sokat karcsúsíthatsz a combjaidon, és javíthatod a bőröd tónusát is. Ehhez semmilyen felszerelésre combról fogyni felkészülésre nem lesz szükséged, csak egy kis laza bemelegítésre és egy nem csúszós talpú cipőre, hogy megelőzd a sérüléseket.

    combról fogyni

    A combra történő edzés során a legegyszerűbb alapgyakorlat a kitörés, melyet végezhetsz előrefele lábanként egy-egy percig vagy váltott lábbal két percig. Figyelj rá, hogy az elől lévő térded nagyjából derékszöget zárjon be.

    A támaszban egy kicsit rugózhatsz is, vagy kipróbálhatod a hátrafele kitörést - amikor a nyújtott láb indítja a mozdulatot - combról fogyni egy kis vízböjt fogyás szeretnél vinni a tornába.

    combról fogyni

    Ne csak a combodat karcsúsítsd Ha végeztél a combjaid és a feneked formálásával, akkor próbáld ki ezeket a hasizomgyakorlatokat is, melyek a hasi zsírpárnákkal szemben veszik fel hatékonyan a küzdelmet.