Ezek a legjobb fogyókúrás reggelik - Alig van bennük kalória, ráadásul órákra eltelítenek | Femcafe

A legjobb fogyókúrás reggelik, Top 3 zsírégető reggeli

Tartalom

    Ha ez egyszer-egyszer előfordul, belefér, de szokásunkká ne váljon! Ha egészségesen szeretnénk élni és a fogyást is megcélozzuk, a reggelinek igen fontos szerep kell, hogy jusson az életünkben. Egy kutatás szerint azok, akik reggelire több kalóriát fogyasztanak el, vacsorára pedig kevesebbet, többet tudnak fogyni, karcsúbb a derékméretük és egész nap sokkal inkább jóllakottnak érzik magukat.

    Fontos, hogy energikusan, pörgő anyagcserével és kiegyensúlyozottan induljon a napod. Lássuk a 10 legjobb diétás reggelit, melyekkel nem nehezíted el a gyomrod, hiszen könnyű fogások, sok fehérjével, viszont kevés kalóriával!

    Ha gyorsan felszívódó tápanyagot — cukros-lisztes péksütit, reggeliző pelyheket — eszel, azzal csak az egész napos vércukorszint-ingadozást és az állandó éhségérzetet alapozod meg. Ennél sajnos a boltiszénhidrát csökkentett termékek sem sokkal jobbak, hiszen kevesebb bennük a gyors felszívódású szénhidrát, ám mégis így is nagyon sok.

    a legjobb fogyókúrás reggelik 1 hetes fogyokura

    Ezzel szemben, ha rostokban gazdag ételeket választasz, azok elnyújtva fejtik ki hatásukat, így nem okoznak a vércukor szintben nagy ingadozást és hosszan laktatnak. Fehérjedús reggeli Nemcsak a rostokra kell azonban odafigyelni, amikor reggelit készítesz.

    Keress receptre vagy hozzávalóra 9 szuperegészséges és diétás reggeli Jól tudjuk, hogy a reggeli jó, fontos, kihagyhatatlan étkezés, hiszen, aki reggel bőségesen eszik, az jobban teljesít szellemileg, fizikailag egyaránt, és: több kalóriát éget el! Vagyis, ha diétázol, akkor számodra kötelező! Régóta tudjuk, hogy, a reggeli minden étkezés közül a legfontosabb, ugyanis feltölti a szervezetet a fizikai és szellemi tevékenységekhez szükséges energiával, fokozza a teljesítményt, javítja a memóriát.

    Nagyon fontos, hogy a lassú felszívódású szénhidrátok mellett a fehérje is helyet kapjon a reggeliben, ez ugyanis segít, hogy pörögjön az anyagcseréd, legyen energiád egész délelőtt, ne éhezz meg hamar, sőt, ha előző nap edzettél, akkor az izmok regenerálódásához is hozzájárul. Mutatunk 10 nagyszerű, egészséges, diétás reggelit, melyben jócskán van fehérje és lassú felszívódású szénhidrát is, de sokkal kevesebb kalóriát tartalmaz, mint egy-két darab szénhidrát csökkentett péksütemény mely akár kalória is lehet.

    a legjobb fogyókúrás reggelik koffeinmentes kávé jótékony hatása

    Egy szelet teljes kiőrlésű kenyérre kenj rá negyed avokádót, tegyél rá egy buggyantott tojást és fogyassz mellé gramm friss zöldséget.

    Ez körülbelül kalória. Rétegezz pohárba egy evőkanál zabpelyhet és gyümölcsöt, aztán két a legjobb fogyókúrás reggelik görög joghurtot, míg összesen gramm lesz a pohárban.

    Tedd a hűtőbe éjszakára, és fogyaszd reggel.

    a legjobb fogyókúrás reggelik egy hét alatt 2 kg fogyás

    Ez kalória.