5 napos fogyókúrás étrend nem csak pasiknak

2 hetes diéta férfiaknak

Az anyagcsere-működés optimalizálására, illetve felgyorsítására a legtöbb fogyókúrás módszer rendkívül nagy hangsúlyt helyez.

fogyókúra módszerek hogyan fogyj hasról

Nem véletlenül, hiszen az anyagcsere felelős azért, hogy a táplálékkal bevitt energiát a szervezeted megfelelően tudja hasznosítani, az utolsó cseppig értékes folyamatokra fordítsa, a felesleges kalóriák pedig ne tudjanak zsírpárnák formájában elraktározódni. Két hetes anyagcsere-pörgető diétánk is ezt a célt tűzte ki — segítségével azonban nemcsak súlyt veszíthetsz, de energiát nyersz, és éhes sem leszel.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Mit érhetsz el a diétával? Lényegesen felgyorsítod anyagcseréd működését. Súlyvesztés — a két hét alatt 4 kilótól szabadulhatsz meg. Az egészséges nassolnivalóknak, a megfelelő fehérjebevitelnek és a rostoknak köszönhetően nem leszel éhes.

  • Diéta mintaétrend fiúknak | csaladijatszohaz.hu
  • 2 hét alatt 8 kiló mínusz: próbáld ki a fehérjediétát - mintaétrenddel! | csaladijatszohaz.hu
  • A benne szereplő információk elavultak lehetnek.
  • Diétás étrend férfiaknak
  • NAP Reggeli: tavaszi felvágott 5 dkgmájkrém 2 dkguborka bármennyi barna kenyér 8 dkgTízórai: tej 2 dlDexi 1 db Ebéd: Sajtleves, sült sertéskaraj 8 dkg húsbólfőtt burgonya 10 dkgpárolt lilakáposzta sok Uzsonna: meggyturmix Vacsora: padlizsánsaláta, pulykasonka 5 dkgbarna kenyér 6 dkg 4.
  • 5 napos fogyókúrás étrend nem csak pasiknak | Well&fit
  • NAP Reggeli: májusi csemege felvágott 5 dkgmájkrém 2 dkgreszelt cékla bármennyibarna kenyér 8 dkg Tízórai: joghurt 1 pohárAbonett 1 db Ebéd: Meggyleves kefirrel sűrítve, édesítőszerrelbrokkolis-halas penne Uzsonna: őszibarack 30 dkg Vacsora: saláta juhtúróval barna kenyér 6 dkg 3.

Izomvesztés nélkül fogyhatsz, miközben szervezetedet feltöltöd energiával. A bőséges zöldség- és gyümölcsfogyasztásnak köszönhetően feltöltöd vitaminraktáraidat.

Diéta mintaétrend fiúknak

Hogyan kövesd a diétát? A diéta app lényege, hogy a három csökkentett kalóriatartalmú és egészséges főétkezésen kívül a nap folyamán többször — minimum kétszer-háromszor, de a legjobb, ha félóránként, illetve ha éhesnek érzed magad — fogyassz kalóriaszegény nassokat, azonban egyszerre csak icipici mennyiséget. Nassolnivalóként azonban nem szabad édességet fogyasztanod, kizárólag egészséges, nyers zöldséget, például sárgarépát, paprikát, karalábét, káposztát, spárgát, brokkolit, uborkát.

A legfontosabb azonban az, hogy az egyszerre elfogyasztott zöldség mennyisége nem lehet nagyobb a kisujjadnál, így nem veszel magadhoz túl sok kalóriát, nem terheled le emésztésed, azonban gondoskodsz arról, hogy anyagcseréd egész nap folyamatosan működjön.

5 napos fogyókúrás étrend nem csak pasiknak

Ha úgy érzed, az aprócska falatok nem elegendőek ahhoz, hogy megszűnjön éhségérzeted, ugyanilyen kis mennyiségben fogyassz melléjük magas minőségű fehérjét, például egy aprócska darab főtt csirkehúst, halat, tojást vagy zsírszegény sajtot.

A megfelelő fehérjemennyiség biztosítása érdekében — mely elengedhetetlen az izomvesztés nélküli 2 hetes diéta férfiaknak és a telítettségérzés eléréséhez — igyál meg naponta két pohár zsírszegény tejet, valamint a rost- és vitaminbevitel biztosításának érdekében 2 hetes diéta férfiaknak meg két-három gyümölcsöt.

sirtfood diéta éhezésmentes fogyás

Emellett csak diétás italokat, ásványvizet és teát igyál. Mintaétrend A mintaétrend csupán a három főétkezést tartalmazza. A további étkezések során fogyaszd a már említett nassolnivalókat.

Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, barnarizs tonhallal. Vacsora: gyümölcssaláta, egy pohár zsírszegény joghurt. Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér csirkemell-sonkával és paradicsommal. Vacsora: grillezett csirkemell zöldségsalátával. Reggeli: egy banán, egy pohár zsírszegény natúr joghurt.

Két hét alatt 10 kg-ot fogyhatsz ezzel az ínycsiklandó diétával

Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy szelet grillezett csirkemell párolt brokkolival. Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy héjában főtt krumpli, egy kis darab zsírszegény sajt. Vacsora: barnarizs vegyes zöldségdarabokkal, grillezett csirkemell-darabokkal. Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, egy kisebb konzerv szardínia fele, két szelet teljes kiőrlésű pirítós.

hogyan fogyjak le gyorsan combról nyárra lefogyni

Reggeli: hagyományos zabkása zsírszegény tejjel. Ebéd: egy tányér házi készítésű, nem krémes zöldségleves, grillezett csirkemell uborkasalátával.

sirtfood diétát fogyás porokkal